loading...
نوشته های من درباره سریال (Tv Show Is My Drug )
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amin در تاریخ 1393/02/10 و 2:13 دقیقه ارسال شده است

agha sajad dastet dard nakone



man taghriban 1 saal montazere zirnevise seriale melissa & joey boodam



ma refigha aasheghe in serialim va hamegi azat babate zirnevisesh mamnoonim



omidvarim betoni har rooz behtar az rooze ghabl too karet movafagh bashi



bazam mersi
پاسخ : salam mamnon doste aziz manam mesle khodet gahi adam bayad y kario khodesh shoro kone

omidvaram khoshet biad va moshkelati k daramo behem begi ta rafeshon konam

این نظر توسط sahar در تاریخ 1393/02/07 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

karet dorosssstee
پاسخ : merci sarhar jon shoma hamishe hava maro dashti

این نظر توسط wiki-song در تاریخ 1393/02/05 و 9:50 دقیقه ارسال شده است

ویکی سانگ بزرگترین وبلاگ دانلود موزیک فيلم وسريال
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با درود من سجاد هستم من علاقه زیادی به سریال و فوتبال دارم سعی دارم در این وبلاگ با معرفی سریال هایی که میبینم کار شمارو برای انتخاب سریال آسون کنم ترجمه سریال هم چند وقتیه شروع کردم مطالب رو برای خودم مینویسم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 2,196
  • بازدید کلی : 18,679
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    سریال و ترجمه

    گوگل پلاس